Hon håller sig på stan

Berättelser/dagböcker ur EC-livet
Dela gärna med dig av Er berättelse!

Moderatorer: melon, Veronika, SkogsKajsa, feber

Hon håller sig på stan

Inläggav Blixa » tis apr 29, 2008 17:29

Idag har vi återigen varit på stan (gör vi inget annat :hmm: ). Elektra sov som en stock i sjalen och jag visste att hon nog skulle vara ordentligt kissnödig när hon vaknade. Självklart så vaknade hon när jag stod i en butik mitt på Drottninggatan. Inte en kissbar buske så långt ögat kunde nå. Elektra var arg som ett bi och jag irrade runt efter någon plats för henne att kissa på. Efter en stunds letande gav jag upp och tänkte att hon nog redan kissat i blöjan och gick till McDonald's för att låna skötrummet och byta blöja. Där var det kö och vi fick vänta en stund innan vi kom in. Döm om min förvåning när blöjan var torr och hon glatt kissade i handfatet :tumsup:
Någon timme senare kissade jag henne i parken när vi hämtade storebror. :vågen:

Inte en blöja har det gått idag (inte ens nattblöjan var kissig). Visserligen har hon kissat på golvet ett par gånger när hon legat och luftat men det gills inte. Det är rätt ställe det också även om jag inte alltid står bredvid och säger Ssssssss :lol:

Därför beställer jag nu strålande väder hela sommaren så att vi kan fortsätta att kissa ute.
Blixa
10 - Skitnyfiken

Inläggav SkogsKajsa » tis apr 29, 2008 21:01

Wow! Hon är ju jätteduktig! :vågen: :rock:
Bild Bild

Man får vara som man är när man inte blev som man skulle :-)
Användarvisningsbild
SkogsKajsa
Forumfixare

Återgå till EC-Berättelser