Vi och EC

Berättelser/dagböcker ur EC-livet
Dela gärna med dig av Er berättelse!

Moderatorer: melon, Veronika, SkogsKajsa, feber

Inläggav PaulaR » lör mar 12, 2011 17:05

Något klurigt på gång då lillkillen pinkar lite då och då... det ärr bara att vänta och se. Vi har överlevt magsjukan usch... Alla i familjen drabbades. Man hade nästan glömt det där med bajsblöjor. Det blev typ 10 sådana på en dag - inte roligt alls.Sedan har det gått bra med EC fram till några dagar tillbaka. Som sagt det är bara vänta och se när det blir bättre igen :hello:
PaulaR
10 - Skitnyfiken

Inläggav Kallesmamma » lör jun 25, 2011 21:21

Undrar hur det går med tecknandet för er. Visar han nått tillbaka?
Kalle har inte gjort några såna försök mer än att ta tag i pottan när han (ibland) är kissig. Å andra sidan är jag inte så duktig på att komma ihåg att teckna heller.. :ops:
Var mest nyfiken på om det funkar...
BildBild
Kallesmamma
10 - Skitnyfiken

Inläggav PaulaR » tor jul 07, 2011 10:23

Hej alla, Det var LÄNGE sen sist :-) Alvar är nu tio månader och flitig pottkille. Olyckor händer men så länge han inte ta sig själv på pottan så är det kanske inte så konstigt. Blöjfri under dagarna och stort sätt hela nätter.

Men din fråga om tecknande...

Det har inte gott så väl :ops: Jag har varit dålig att teckna så Alvar har inte heller nappat på. Vi kanske ska ge en ny försök nu när man är på semester.
;-) Jag kan berätta mera sen. Har ni jobbat på med det? Hur går det för er annars?
PaulaR
10 - Skitnyfiken

Inläggav Kallesmamma » tor jul 07, 2011 11:31

Nä, jag är glad om jag kommer ihåg att teckna 1 gång om dan. Mest äta, dricka, potta och lampa. Han börjar nog vinka lite nu och klappa händerna har han gjort ett tag nu, men det är på hans alldeles egna vis...
BildBild
Kallesmamma
10 - Skitnyfiken

Föregående

Återgå till EC-Berättelser