Tygblöjor?

Många som kör EC använder tygblöjor, snacka om det här!

Moderatorer: melon, SkogsKajsa

Tygblöjor?

Inläggav plingis6 » tor maj 29, 2008 20:47

Nu har jag gett mig sjutton på att vi ska klara av att få Albin torr (han kissar ofta på pottan hemma men har blöja när vi går ut och på natten) Inser ju att det säkert är lättare om han de gånger han har blöja har tygblöja. Har erfarenhet av imse vimse (från jobbet) den som man inte behöver vika och undrar om ni tycker den är bra eller om ni rekomenderar någon annan?? Är det någon som har tygblöjor att sälja är jag intresserad
plingis6
1 - Smygfis

Inläggav SkogsKajsa » tor maj 29, 2008 22:11

Flyttade tråden och hoppas på att du får svar av någon van tygblöjeanvändare (kanske inte användaren i egen hög person men en förälder kanske :hellu: )

Prova även att sätta ut en annons under köpes här på forumet :-)
Bild Bild

Man får vara som man är när man inte blev som man skulle :-)
Användarvisningsbild
SkogsKajsa
Forumfixare

Re: Tygblöjor?

Inläggav nallemaja » fre maj 30, 2008 13:28

plingis6 skrev:Nu har jag gett mig sjutton på att vi ska klara av att få Albin torr (han kissar ofta på pottan hemma men har blöja när vi går ut och på natten) Inser ju att det säkert är lättare om han de gånger han har blöja har tygblöja. Har erfarenhet av imse vimse (från jobbet) den som man inte behöver vika och undrar om ni tycker den är bra eller om ni rekomenderar någon annan?? Är det någon som har tygblöjor att sälja är jag intresserad

Jag har använt imses formsydda flanellblöjor på natten, då fungerar de bra. Jag tröttnade efter ca en månads ec på dessa blöjor+blöjbyxor på dagen, det blev för krångligt... Men den här familjen är pocketfrälsta!
Användarvisningsbild
nallemaja
250 - Pottsork

Återgå till Tygblöjor