Intresse för nyckelband?

Har du frågor, ideér, felanmälan, klagomål eller något annat du vill framföra om forumet eller hemsidorna så är detta ett bra ställe att göra det på!

Moderatorer: melon, SkogsKajsa

Inläggav SkogsKajsa » tis aug 14, 2007 20:10

Yonez skrev:
Hemmamamma skrev:
SkogsKajsa skrev:Trosor och kalsonger blir lite svårt att trycka på eftersom de både är svårt att få tag på och vad jag vet finns ingen teyckare som har sånt alls. :-S

Fast du har väl i alla fall en annonsör som annonserar om att man kan designa sina barnkläder själv... Det borde ju vara många här som skulle vara intresserade av småtrosor - oavsett tryck...

Det skulle väl kunna fixas om ni hjälper mig med lite mått och önskemål på modell.

Jag kan skicka dej ett par av de trosor som Nemi har som passar klockrent nu. Felet med dem är att de inte verkar bekväma med sina spetsar, de borde bara mjukare!
Bild Bild

Man får vara som man är när man inte blev som man skulle :-)
Användarvisningsbild
SkogsKajsa
Forumfixare

Inläggav Yonez » tis aug 14, 2007 20:51

SkogsKajsa skrev:
Yonez skrev:
Hemmamamma skrev:
SkogsKajsa skrev:Trosor och kalsonger blir lite svårt att trycka på eftersom de både är svårt att få tag på och vad jag vet finns ingen teyckare som har sånt alls. :-S

Fast du har väl i alla fall en annonsör som annonserar om att man kan designa sina barnkläder själv... Det borde ju vara många här som skulle vara intresserade av småtrosor - oavsett tryck...

Det skulle väl kunna fixas om ni hjälper mig med lite mått och önskemål på modell.

Jag kan skicka dej ett par av de trosor som Nemi har som passar klockrent nu. Felet med dem är att de inte verkar bekväma med sina spetsar, de borde bara mjukare!

Det hade ju varit kanon så kan jag se om jag kommer på nån skönare variant.
Vill Själv!
Designa själv barnkläder och bärhjälpmedel.
Användarvisningsbild
Yonez
www.villsjalv.se

Inläggav SkogsKajsa » tis aug 14, 2007 21:09

Yonez skrev:
SkogsKajsa skrev:
Yonez skrev:
Hemmamamma skrev:

Det hade ju varit kanon så kan jag se om jag kommer på nån skönare variant.

Adress tack! :this:
Bild Bild

Man får vara som man är när man inte blev som man skulle :-)
Användarvisningsbild
SkogsKajsa
Forumfixare

Inläggav Yonez » tor aug 23, 2007 18:43

har skickat pm :lol:
Vill Själv!
Designa själv barnkläder och bärhjälpmedel.
Användarvisningsbild
Yonez
www.villsjalv.se

Inläggav Muuminmamman » sön aug 26, 2007 06:09

Nyckelband, gärna!

Lista
3st - SkogsKajsa
2st - miriel
1st - Jenny
1st - Yonez
2st - melon & MrGreen
1st - sagogrynet