Har du frågor, ideér, felanmälan, klagomål eller något annat du vill framföra om forumet eller hemsidorna så är detta ett bra ställe att göra det på!
Moderatorer: melon, SkogsKajsa
av shalita » tis okt 02, 2007 20:02
Jag har tidigare varit in och läst om andras erfarenheter då de skolat in sina EC-barn på dagis / hos dagmamma och var tvungen att leta mig fram i "EC-snack"-kategori-djungeln. Men jag antar att det är vanligt att man vill utbyta erfarenheter just kring det (eftersom man i regel inte känner så många i närheten som EC-ar) så därför kan ni väl starta (eller flytta över från de trådar som handlat om det) en egen Dagis-kategori?
Förslag från Shalita med Jamina 14 månader som nyss börjat på dagis.

-

shalita
- 150 - Pissråtta
-
av SkogsKajsa » tis okt 02, 2007 20:51
shalita skrev:Jag har tidigare varit in och läst om andras erfarenheter då de skolat in sina EC-barn på dagis / hos dagmamma och var tvungen att leta mig fram i "EC-snack"-kategori-djungeln. Men jag antar att det är vanligt att man vill utbyta erfarenheter just kring det (eftersom man i regel inte känner så många i närheten som EC-ar) så därför kan ni väl starta (eller flytta över från de trådar som handlat om det) en egen Dagis-kategori?
Förslag från Shalita med Jamina 14 månader som nyss börjat på dagis.

Skulle det funka med en klistrad tråd som är lätt att hitta?

-

SkogsKajsa
- Forumfixare
-
-
av shalita » ons okt 03, 2007 07:32
Men det finns ju ganska mycket att skriva om dagis och ec:ande. Skulle det inte vara en idé att ha en avdelning direkt i forumindex? En tråd tycker jag inte räcker för ett så stort ämne.
/Shalita
EC - tygblöjor - bära nära
-

shalita
- 150 - Pissråtta
-
av SkogsKajsa » ons okt 03, 2007 07:45
shalita skrev:Men det finns ju ganska mycket att skriva om dagis och ec:ande. Skulle det inte vara en idé att ha en avdelning direkt i forumindex? En tråd tycker jag inte räcker för ett så stort ämne.
/Shalita
OK, jag ska kika på et ikväll, hinner inte under dagen!
Jättebra med nya idéer!

-

SkogsKajsa
- Forumfixare
-
-
av SkogsKajsa » ons okt 03, 2007 11:04
Jag hann visst under dagen och nu finns den där, den nya topicen!
Bra initiativ Shalita!

-

SkogsKajsa
- Forumfixare
-
-
Återgå till Om Sidorna och Forumet