logga ut automatiskt

Har du frågor, ideér, felanmälan, klagomål eller något annat du vill framföra om forumet eller hemsidorna så är detta ett bra ställe att göra det på!

Moderatorer: melon, SkogsKajsa

Inläggav MrGreen » tor apr 27, 2006 11:12

diddeldi skrev:nu funkade det inte, jag blev utloggad fast jag bara hade varit inaktiv i typ nån timme :pc:

:hmm: Jag tror att det är så det fungerar.. Du ska helt enkelt sitta framför datorn hela tiden och skriva inlägg efter inlägg tills du tröttnat.. hehe..

Nej, jag undrar om eran dator uppdaterar internet då och då? För då loggas man ut om man är icke aktiv.. :this:
BildLyssna på mig.. Du är i min kraft.. Du ska EC:a ditt barn..
Användarvisningsbild
MrGreen
tECknare

Inläggav diddeldi » tor apr 27, 2006 22:39

MrGreen skrev:
diddeldi skrev:nu funkade det inte, jag blev utloggad fast jag bara hade varit inaktiv i typ nån timme :pc:

:hmm: Jag tror att det är så det fungerar.. Du ska helt enkelt sitta framför datorn hela tiden och skriva inlägg efter inlägg tills du tröttnat.. hehe..

Nej, jag undrar om eran dator uppdaterar internet då och då? För då loggas man ut om man är icke aktiv.. :this:

hur säger jag till den dumma datorn att sluta med det då :evil:
http://www.edenbaby.se - Bärsjalar, bärselar, tygblöjor mm.

Bild

Bild
Användarvisningsbild
diddeldi
www.edenbaby.se

Inläggav MrGreen » fre apr 28, 2006 07:17

diddeldi skrev:hur säger jag till den dumma datorn att sluta med det då :evil:

Du får kolla på din brandvägg om du har en sådan.. Personliga inställningar eller något sånt ska det vara.. Var så längesen jag ändrade på det att jag glömt var man gjorde det :duh:
BildLyssna på mig.. Du är i min kraft.. Du ska EC:a ditt barn..
Användarvisningsbild
MrGreen
tECknare

Föregående

Återgå till Om Sidorna och Forumet