Trainingpantsrecensioner?

Har du frågor, ideér, felanmälan, klagomål eller något annat du vill framföra om forumet eller hemsidorna så är detta ett bra ställe att göra det på!

Moderatorer: melon, SkogsKajsa

Trainingpantsrecensioner?

Inläggav Jenny » ons apr 26, 2006 19:42

Jag var just inne på sjalbarn och läste om tygblöjor och trainingpants och då slog det mig att man kanske kunde ha recensioner på trainingpants här? Frågan om vilka som är bra kommer ju upp då och då. Fast vi använder ju inte t-pants än så jag har iofs inget att tillägga där. ;-)
Bild

Bild
Jenny
350 - Storbajsare

Inläggav SkogsKajsa » ons apr 26, 2006 21:46

Jättebra idé Jenny!
Ang recensioner så har jag mailat lite olika företag och frågat om dom vill sponsra oss med pottor till ett seriöst pott-test. Trodde att NÅN kanske skulle va intresserad iom reklamen som blir, men inte ett svar har jag fått!
Antar att vi får ge upp och kanske fixa en utvärdering själva...bara det att det blir lättare om man testat olika sorter så man kan jämföra.

Samma sak gäller ju t-pants...det är bra att ha testat olika sorter...
Bild Bild

Man får vara som man är när man inte blev som man skulle :-)
Användarvisningsbild
SkogsKajsa
Forumfixare

Inläggav shalita » sön jan 20, 2008 21:17

jag har testat imsevimse, honpo best (japansk köpt av miriel) och bright bots.... fast detta var inte riktigt sant för bright botsen har endast provats, dottern gillade inte alls att ha på sig den så hon fick ha blöjan på istället, då trivdes hon bättre. så de har alltså inte kissats i, men har dom hemma o kan göra nytt försök. men de prasslar konstigt, kanske därför hon inte gillade att ha dom på sig.

vilka mer finns det överhuvudtaget? ja har hört talats om popolini trainingpants o så gerbers, men aldrig hört nån som provat den tyvärr. *nyfiken*

men fler som provat olika? min favvo e helt klart japanska honpo best, absolut ENDA nackdelen är väl att det inte finns knappar i sidan om de skulle kommit en bajsklick o man måste dra ner allt över benen o fötterna... :) hände ibland då hon var runt 6 månader. men egentligen är det väl bäst när träningsbyxor är just byxor o inte har knappar i sidorna, men har för mig att jag sett nån nånstans som hade det.

ja nu vart de förstås massa utvärderingar o de e kanske bättre att de läggs in i en annan tråd där vi börjar våra spontana träningsbyxetester utan att hävda att vi testat ALLA.
Bild
Bild
EC - tygblöjor - bära nära
Användarvisningsbild
shalita
150 - Pissråtta

Inläggav SkogsKajsa » sön jan 20, 2008 22:18

Toppen!
Här har vi testat MotherEase t-pants och de rekomenderas inte; stora, prassliga och hårda i resåren.
Bright Bots har vi kört också, Lukas trodde dom var blöjor och kissade i dem "med flit" när han var nästan säker med kalsonger.
Nemi har också testat dessa men släpper ännu på för mycket när hon kissar ner sig så de räcker inte till.

Håller med om att ibland hade knappar varit bra...Egentligen är det ju inte negativt med knappar alls så länge de inte hindrar komforten eller försvårar pottbesök.
Bild Bild

Man får vara som man är när man inte blev som man skulle :-)
Användarvisningsbild
SkogsKajsa
Forumfixare

Återgå till Om Sidorna och Forumet