Får väl skriva lite här också!

För gravida som kommer att eller funderar på att EC:a den nya bebisen.

Moderatorer: melon, SkogsKajsa

Får väl skriva lite här också!

Inläggav jag71 » sön jan 08, 2006 22:24

Ja. för er som inte vet så ska vi få tvillingar i maj! Och vi har en skrutt som blir ett år i februari. Två stora barn finns också i familjen, en tös född april -99 och en pojk född december -01. Pojken är min bonuspojk.
Har varit inne här och läst lite nu och då. Med skrutt gick det ju så enkelt (just nu så går det lite si och så men det löser sig i framtiden) men hur klarar man av det med två? Antagligen är det två flickor vi väntar, o m nu det kan spela någon roll.
Brukar skriva på sjalbarn.se och jag vet ju att det är ett gäng därifrån som även håller till här (eller om det är tvärtom! :lol: )
Undrar mest hur man hinner med mer än ett barn åt gången? Har ju faktiskt fått sambon att inse att jag inte kommer använda något annat än tygisar åt dem två som kommer. Till skrutt har vi bytt ut allt efter hand.
jag71
1 - Smygfis

Inläggav SkogsKajsa » sön jan 08, 2006 22:46

Hej och välkommen hit! :hello:
Va spännande med tvillingar, man tänker sig ju att det skulle bli svårare att EC:a två samtidigt...men det kanske löser sig så att dom synkar sig?
Jätteroligt att ha dig här så kan du berätta sen hur det går!
Bild Bild

Man får vara som man är när man inte blev som man skulle :-)
Användarvisningsbild
SkogsKajsa
Forumfixare

Inläggav linafelicia » sön jan 08, 2006 22:52

Grattis till tvillingarna imagen :babysits:
Jag har ingen aning om hur det funkar med EC med tvillingar men det låter som du får fullt upp med alla barn. :-D

Jag är själv tvilling och har för mig att dom ofta blir väldigt synkade så dom kanske behöver kissa och bajsa samtidigt också? Jag ska fråga min mamma hur vi var nästa gång jag pratar med henne om jag kommer ihåg det.
Rasmus mamma
Bild
Användarvisningsbild
linafelicia
70 - Pissmyra

Inläggav SkogsKajsa » sön jan 08, 2006 23:02

Hehe inge lätt att kissa två samtidigt, hur gör man då :hmm: :-D
Bild Bild

Man får vara som man är när man inte blev som man skulle :-)
Användarvisningsbild
SkogsKajsa
Forumfixare

Återgå till Gravid