Og en til fra Norge...!

Här får du gärna presentera dig lite så att vi lär känna varandra lite bättre på forumet!

Moderatorer: melon, SkogsKajsa

Og en til fra Norge...!

Inläggav Nordmamma » sön jul 11, 2010 21:21

Hei alle sammen!
For en uke siden hadde jeg aldri hørt om EC eller bleieløse babyer. Det var helt tilfeldig at jeg så en link fra den norske siden grønnhverdag.no. Jeg ble veldig nysgjerrig, og leste infoen på startsiden her. Deretter snoket jeg rundt i forumet på "late starters", og bestemte meg for å gi det en sjanse.
For 3 dager siden fikk min sønn Baby Bjørn sin hjertepotte, og til nå har han tissa 7 ganger og bæsja 1 gang! :tumsup:
Det er så gøy at dette faktisk funker! Jeg har masse spørsmål, men det får jeg heller komme tilbake til. Nå har jeg hvertfall presentert meg :-) Ja, og sønnen min er 7 1/2 mnd.
Nordmamma
1 - Smygfis

Hej!

Inläggav Kari » mån jul 19, 2010 20:22

Hej!
Vad kul att lite surfande på nätet kan leda till en helt ny livsstil. Min flicka var också ca 7 mån när jag började, och jag har inte ångrat det en sekund. Lycka till!
Hälsningar Kari (inte norska, men född i Norje)
Kari
10 - Skitnyfiken

Inläggav Nordmamma » fre jul 23, 2010 20:23

Takk for det Kari!
Ja, hvilken heldig tilfeldighet! Er veldig glad for at jeg fant ecsweden, og for jeg prøvde det ut. Også virker det som det er god stemning her på forumet, det er inspirerende. Har forstått at de fleste har "gode" og "dårlige" EC-perioder. Tenker det er fint å ha noen her og dele tanker med og få tips av både når det funker og når det ikke funker :-)
Nordmamma
1 - Smygfis

Återgå till Presentationer