Hallåj från oss

Här får du gärna presentera dig lite så att vi lär känna varandra lite bättre på forumet!

Moderatorer: melon, SkogsKajsa

Hallåj från oss

Inläggav nennie81 » mån feb 27, 2006 08:43

Hej hej!

Annelie heter jag när jag befinner mig i verkliga livet och Nennie81 brukar jag kalla mig på internet. Nennie är vad min syster brukade kalla mig som liten.

Jag bor i Stockholm, i Älvsjö (eller egentligen i Liseberg men det går ju inte att säga utan att få lustiga kommentarer så Älvsjö får duga) tillsammans med min älskade sambo Martin och vår lilla skitunge Tilde i en lägenhet som vi trivs jättebra i.

Innan jag blev mamma var jag träningsfanatiker, jobbade jämt och var allmänt stressad men strax innan Tilde föddes lade jag undan klockan och sen dess har jag inte använt den. Jag har blivit en mycket lugnare och mer jordnära person. Martin var likadan men även han har blivit lugnet själv sen vår älskade dotter föddes! (eller rättare sagt sen vi fick det positiva graviditetsbeskedet)

Sjalbarn.se tar upp den största delen av min "internet-tid" så här inne är jag mest och smygläser men jag ska skärpa mig oh skriva lite fler inlägg härinne oxå :notes:

:hello: /nennie
Användarvisningsbild
nennie81
10 - Skitnyfiken

Inläggav dora » mån feb 27, 2006 08:50

hejsan & välkomna hit! :hello:
dora
250 - Pottsork

Inläggav SkogsKajsa » mån feb 27, 2006 09:18

Kul med presentation! :-D

VÄLKOMNA HIT! :vågen: :vågen:
Bild Bild

Man får vara som man är när man inte blev som man skulle :-)
Användarvisningsbild
SkogsKajsa
Forumfixare

Inläggav nennie81 » mån feb 27, 2006 09:37

SkogsKajsa skrev:Kul med presentation! :-D

Ja jag har fortfarande inte lyckats knåpa ihop någon presentation till sjalbarn ännu :hide: känns så skumt att presentera sig efter så lång tid
Användarvisningsbild
nennie81
10 - Skitnyfiken

Inläggav melon » mån feb 27, 2006 10:05

Kul att få veta lite mer om dig! :hello: Jag känner igen det där med att lugna ner sig lite vid bebisankomst ;-)
Kristin med Siri aug -05 och Dante maj -07

Mer teckenspråk åt småfolket!

http://www.nitsirk.se
Användarvisningsbild
melon
tECknare

Återgå till Presentationer