Mormor och pappa har lärt E teckna

Här pratar vi allmänt om att teckna.

Moderatorer: melon, SkogsKajsa

Mormor och pappa har lärt E teckna

Inläggav Jenny » lör sep 02, 2006 22:14

Tror ni att ungen tecknar "dricka", "mat" eller "färdig" som jag har hållit på med? Nädå! Men när mormor slår ut med händerna och säger "slut" några gånger när de har ätit smörgås då snappar han. Och när pappa visar med handen hur en grävskopa gräver, då snappar han också. :hopmad: ;-)

Fast jag får väl erkänna att jag inte har tecknat så mycket på sistonde *skärpning*. Och något sötare än när E slår ut med händerna får man leta efter. :loving:
Bild

Bild
Jenny
350 - Storbajsare

Re: Mormor och pappa har lärt E teckna

Inläggav SkogsKajsa » lör sep 02, 2006 22:19

Jenny skrev:Tror ni att ungen tecknar "dricka", "mat" eller "färdig" som jag har hållit på med? Nädå! Men när mormor slår ut med händerna och säger "slut" några gånger när de har ätit smörgås då snappar han. Och när pappa visar med handen hur en grävskopa gräver, då snappar han också. :hopmad: ;-)

Fast jag får väl erkänna att jag inte har tecknat så mycket på sistonde *skärpning*. Och något sötare än när E slår ut med händerna får man leta efter. :loving:

Haha...detdär måste vara roliga tecken för det är just de tecknen som Lukas behärskar bäst (tillsammans med "mer". :lol:

Så roligt att han tecknar och roligt för mormor och pappa att ha fått bidra! :app:
Snart fladdrar han händerna av sig i allt tecknande ska du se ;-)
Bild Bild

Man får vara som man är när man inte blev som man skulle :-)
Användarvisningsbild
SkogsKajsa
Forumfixare

Återgå till Teckensnack