Ser era badrum också ut så här?

Här kan vi posta bilader på pottsorkar, kisslisor och allt möjligt annat som är fint och roligt!

Moderatorer: melon, SkogsKajsa

Ser era badrum också ut så här?

Inläggav shalita » fre okt 17, 2008 19:46

så här ser det ut i vår ec-familjs badrum. :hello:
3 pottor till höger om toan o en BB-toasits till vänster. notera att även glasslådan o handfatet fungerar som toa åt lillasyster!
Bild
Bild
Bild
EC - tygblöjor - bära nära
Användarvisningsbild
shalita
150 - Pissråtta

Inläggav nallemaja » lör okt 18, 2008 17:10

:whut: Det var inte dåligt! :lol:

Hemma hos min mamma står en potta brevid toan på nedervåningen och brevid toan hänger en toasitts och annars står det en potta ute i köket...

Hemma i lägenheten står pottan i vårat rum...
Men vi bor i en etta och har bara en bebis :-D
Initiativtagare till den kommande svenska ec-handboken
Bild
Kanske min blogg kan muntra upp? http://tokiga-familjen.blogspot.com/
Användarvisningsbild
nallemaja
250 - Pottsork

Ha ha ha....

Inläggav Pugsey » lör okt 18, 2008 18:40

Bra bild!! :rofl: Hade lika gärna kunnat vara i vårt badrum, vi bor i ett ganska stort hus men det är gammalt så badrummet är pyttelitet....vi har toaring, potta, en hink med leksaker/böcker....å sen ligger det extra trosor/tygisar i en liten plastback....tvättkorgen brukar jag ställa in i duschhörnan så att det inte ser sååå litet ut....en del frågar hur vi klarar oss med ett så litet badrum men vi tycker att det går bara bra...
Pugsey
10 - Skitnyfiken

Inläggav SkogsKajsa » lör okt 18, 2008 21:34

Haha, vi har "bara" en toasits, en pottstol och 3 pottor på vårt pyttebadrum just nu... :roll: :lol:
Bild Bild

Man får vara som man är när man inte blev som man skulle :-)
Användarvisningsbild
SkogsKajsa
Forumfixare

Inläggav shalita » sön okt 19, 2008 21:07

skönt med ec-badrum som skiljer sig från "vanliga" badrum. i vårat har vi t ex dolt en pyttepapperskorg längst in under handfatet för att det inte ska uppmuntra till att använda engångsartiklar. de enda blöjor som slängs där är gästers.
annars till vänster står tvättmaskinen (skönt att ha en egen :green: ) o under toasitsen är blöjhinken (tygblöjor), o under glasslådan superbra toapallen. uppepå tvättmaskin har vi skötplats.
böcker för dotterns toabesök brukar vara utspridda över hela golvet. åtminstone när min man varit där med henne... ja brukar städa undan dom lite bättre ;-)
Bild
Bild
EC - tygblöjor - bära nära
Användarvisningsbild
shalita
150 - Pissråtta

Återgå till Bilder