Trainingpants

I pysselhörnan kan du dela med dig av mönster, idéer och bilder på sånt du pysslat ihop!

Moderatorer: melon, SkogsKajsa

Trainingpants

Inläggav Madelen » tor jul 20, 2006 17:48

Halloj
Jag håller på att pussla ihop trainingspants och behöver lite råd, jag gjorde en provtrosa och jag tycker nog den fungerar till ändamålet dock är den väl inte så snygg. Ska försöka förklara mig...

Jag använde mig av trosor klippte till hampatyg till ett inlägg och sydde fast det på utsidan av trosan, utanpå det hade jag pul, men den täcker inte hela byxan, just för att jag tänkte att det var bäst om trosan var så luftig som möjligt, men nu undrar jag om ni tycker att jag ska sy pul hela utsidan?

Jag har provat och visst blev bomullen fuktig men det hann inte gå igenom

Snälla :help:
Madelen
1 - Smygfis

Inläggav tinaw » tor jul 20, 2006 19:02

Funkar det så låter det jätterbra tycker jag!
Tina m Hannah 07 Noah 05 Thilda 03 Samuel 99 o tre till
BÄRAnÄRA - sy bärsjal själv!
Användarvisningsbild
tinaw
Hakuna Matata

Inläggav Madelen » tor jul 20, 2006 19:20

Det var ju lätt att sy iaf ;-) , och håller bättre än vanliga trosor.

Jag äger inga köpta så jag vet inte hur de brukar vara om de är täta hela vägen och vad vitsen med det är egentligen, huvudsaken är väl att det ska hålla just då kisset kommer, så det inte rinner på byxorna, för de ska ju bytas såfort det kommit kiss i dem (pedagogiskt syfte?)
Madelen
1 - Smygfis

Inläggav Emma2 » fre jul 21, 2006 13:33

Vi funderar på att man bara helt enkelt kan ha kallingarna innanför en blöja.... just bara för att skydda byxorna. Undra om det räcker med en pocketblöja utan inlägg eller om man ska stoppa den som vanligt. Just nu är det så varmt så vi har inga byxor el blöja alls.
Bild
Emma2
Bajspolis

Återgå till Pysselhörnan